Kenapa Lama Menyepi

Dicatat oleh PakciQue | 5/08/2009 10:23:00 AM | 1 Komen »

Ini adalah entri ulangan dari blog rasmi aku di Noorhidayat[dot]Com. Untuk mendapatkan entri yang terkini. Sila ke blog Noorhidayat[dot]Com

*******

Maaf. Itu yang dapat diucapkan buat seketika. Bukan sengaja. Tiada niat pun nak menyepi lama-lama. Tapi, halangan untuk mengakses internet membuatkan aku tiada kesempatan untuk mengekmaskini blog aku.

Uiks! Bersawang dah.

Ok lah. Buat yang setia menjengah. Aku ucapkan ribuan dan jutaan terima kasih. Di sini aku ada sedikit kemaskini secara ringkas. Ok.

Aku sedang membangunkan blog RajaSehari. Blog peribadi di mana aku berkongsi saat-saat dan persiapan menuju hari bahagia. Blog ni aku jangka akan menerima lebih dari 2000 pengunjung unik. Jadi, kepada yang berminat nak beriklan. Bolehlah menghubungi aku. Ok.

Cikgu sekarang pun dah taknak kalah. Taknak kalah dalam bersolek dan bergaya. Kalau bukan kerana tag nama. Dah tentu aku ngorat. Semalam berlangsung seminar Program Bestari di Persada Johor. Menghimpunkan lebih 1000 buah sekolah dari seluruh Johor. Jadi, adalah cikgu-cikgu yang datang mewakilkan sekolah masing-masing. Cikgu sekarang makin kecil aku tengok. Lebih budak dari anak murid sendiri.

Beberapa minggu yang lepas, ada berlangsung Jualan Gudang Metrojaya di Persada Johor. Aku antara pengunjung awal yang tidak melepaskan peluang menghanguskan duit di situ. Memang berbaloi. Potongan harga sehingga 70%. Tapi, lagi berbaloi kalau kau datang pada hari terakhir dan di jam-jam yang terakhir. Akan lebih banyak potongan yang akan dibuat. Cuma, dah kurang pilihan lah. Sebab dah ramai yang borong pada hari yang sebelumnya.

Jalan raya di bandar Johor Bahru ni semakin sesak aku tengok. Padahal bukannya ada kemalangan atau sekatan jalan. Tapi, kalau jem sampai berjela-jela. Nasib baik aku bawa motor. Tapi, tetap tidak selesa bila perlu mencilok ke sana sini.

Aku bercadang nak beli broadband. Cuma tak tahu nak beli yang mana satu. Kau rasa? Celcom ke Maxis? Atau aku perlu tunggu liputan dari P1 masuk ke kawasan perumahan aku.

1 Komen

  1. ░♥si lampu neon♥░ // Monday, June 15, 2009 2:06:00 PM  

    amacam, aku ade gaye seorang cikgu tak?hahaha