Dicatat oleh PakciQue | 11/23/2007 01:10:00 PM | | 3 Komen »

~..::Aku Tetap Milikmu




Perbedaan tak berarti
Kau dan aku harus berhenti kini
'Tuk menggapai sang pelangi
Direntang kehidupan rapuh ini

Walau waktu berguling melewati
Redup matamu kan slalu
Menjemput cinta setia

Nada hati 'kan menyatu
Menentang badai yang pasti berlalu
Lirih suara belai kata
Membagi rasa dalam suka dan duka

Biar saat terhenti
Mengakhiri keindahan maya ini
Ampuh cintaku untukmu

Aku tetap milikmu
Kau punyai hatiku
Yang slalu ku rindu
Saat indah bersamamu
Kasih

3 Komen

  1. Anonymous // Thursday, December 06, 2007 6:12:00 PM  

    sayunya i dgr lagu ni..well u like dis kind of song ke???it is pretty good ble jd mat jiwang..chez..lingkup jgk kalo jd jiwang..ah aslkn u bahagia kn?hmmm..i mcm berminat nk berkawan ngn u..tp after baca blog u n tau u dh bertunang..hancus sumenya...huhu..best of luck mat magik n mat jiwang..

  2. PakciQue // Friday, December 07, 2007 12:04:00 PM  

    Pergh..aku ada peminat misteri rupanya..
    Apa2 pon..terima kasih atas kesudian singgah di blog aku ni.

  3. Anonymous // Tuesday, December 11, 2007 10:37:00 PM  

    iyea..same2 encik dayat..meh cni shake hand ngn i..tnda perkenalan..eh, agk2 tunang u marah x??well.. kpd tunang encik dayat,jg si dayat ni baik2..tkt nt i tersangkut kt dia..payah siot..