Blog Noorhidayat Down

Dicatat oleh PakciQue | 1/08/2009 09:37:00 AM | , | 5 Komen »

Argh!! Takde kata yang nak aku gambar bila hosting aku buat pasal. Entah apa-apa je.

Dan ini sekaligus membuatkan aku menyampah nak buat blog guna domain sendiri. Macam lagi menarik kalau guna blogspot. Entahlah. Suatu yang sangat subjektif.

Dah lah aku masih lagi bodoh-bodoh nak gunakan wordpress tu. Nak cantikkan sidebar pun tak pandai-pandai.

Ada sesiapa nak berikan aku tutorial percuma tak? Takkan benda macam ni pun nak kenakan bayaran kan?

Jadi, buat sementara ni, aku akan kemaskini blog aku di KedaiMagik. Tu pun kalau aku ada mood lah. Bila dah jadi macam ni. Terus rasa down. Blog down. Aku down. Last-last kena down sindrom.

Hish! Minta jauh.

5 Komen

  1. Anonymous // Thursday, January 08, 2009 10:34:00 AM  

    tu la masalah pakai domain sendiri, manjang down jek.. kalo aku nk pakai domain sendiri nanti aku nk cr webhosting yg mahal sket la, br kurang sket masalah..

  2. Nuha Muneerah Abd Hakim // Friday, January 09, 2009 3:39:00 PM  

    patutlah berhari hari taleh bukak laman web pakcique tu. hm.

  3. Adzie // Sunday, January 11, 2009 12:58:00 AM  

    eh hello. min height for FA is 157cm. Zie 161cm la. For MAS, yup. Its 5 years. Kalau nk smbg contract bleyh tapi xble kawen. Air Asia tak taw. 20 bru boleh jd FA air asia.

  4. Adzie // Wednesday, January 14, 2009 4:09:00 AM  

    u've been tagged again by me. haha..
    love do all the tag and keep tagging on ppl.

  5. Anonymous // Sunday, January 18, 2009 6:59:00 PM  

    server ko down..tuka la hosting dgn aku nak?

    rm50 /year ..murah kan?