Silat Pengantin

Dicatat oleh PakciQue | 6/29/2007 01:17:00 PM | , | 1 Komen »

Ni pertama kali aku dapat upload video aku kat youtube. Saksikan la video yang pertama aku upload di youtube.



Ni video silat yang adik2 aku wat masa majlis kawen sepupu aku.

Yang baju merah tu, adik aku no2. Dia buat silat seni gayung. Yang baju hitam buat silat Palembang. Yang last baju oren buat silat ultraman. Hahaha

Hope lepas ni...aku dapat upload video magik aku pula. Tunggu ok.

1 Komen

  1. Anonymous // Tuesday, December 11, 2007 11:26:00 PM  

    wahhh...terrernya adk u wt silat pengantin..rugi dorg x ajk i wt demo skali dat time..coz i leh tunjuk skill wt tapak empat y jarang2 skali dlakukan oleh penuntut guru aziwahija..anyway tabik spring 2 all of u y telah berhempas pulas n menitis kan byk peluh y x terhingga semasa demo silat action kamer berkenaan k..cayalah..!