Pelabuhan Tanjung Pelepas::..~

Dicatat oleh PakciQue | 8/01/2008 08:53:00 AM | | 1 Komen »

Alhamdulillah, selesai juga sesi temuduga aku bersama PTP. Semoga ada rezeki aku di sana. Itu pun, berkat doa orang-orang disekeliling aku.

"Ya Allah Ya tuhanku.Kau Pmudahknlah Noorhidayat Salman Mnempuh temuduga di PTP esk.Mudah2n dia Dterima Bkrja sbg financial control utk khdpn yg lbh baik.Amin"

Dan aku hantar SMS ini keseberapa ramai orang yang aku rapat yang ada di dalam senarai buku telefon aku.

Dan berikut adalah balasan daripada mereka.

Adeq
"Amin.."

Kak Yanti
"Ya Allah Ya tuhanku.Kau Pmudahknlah Noorhidayat Salman Mnempuh temuduga di PTP esk.Mudah2n dia Dterima Bkrja sbg financial control utk khdpn yg lbh baik.Amin"
p/s: Dia ingat adik dia yang hantar, jadi dia forward semula ke aku."

Ucuk
"amin..aku amat brdoa semoga tunangku noorhidayat bin salman akn brjaya dgn jayaY intrview d ptp esk supaya hdpY lbh trjamin n dpt bina hdp brsm2 dgn tungY siti norfarazsuzilawati jumah pd bulan 3.murhN rekzi dia Ya Allah.."

Bulah
"Amin..insya allah berjaya..ya Allah Kau perkenankanlah doa kawanku ini"

Yati
"Kak farah ni menakutkan..Ingatkan apa..;-)"
p/s: dia ingatkan fara yang hantar mesej tu.

"Ni abg reno la..No kami sama.."

"Aik..Abg reno ka ni..;-) sori, ingatkan kak farah..InsyaALLAH..Mudah2 abg reno dterima bkerja dsana..Amin.."

Kak Rose
"Semoga kejayaan brsama adikku..konfiden kena ada,b urself.. Jwb elok2.. Ni kt atas bas ke?"

Wani
"Ameen ya allah..gud luck k!"

Hamizi
"Amin.."

Ina
"Ko ni dh knp?ok x?"
p/s: memang minah blurr lah kau ni.

"Ow.ok.gd luck!"


Selain dari mesej-mesej itu, beberapa orang dari mereka ada menelifon aku seperti Mama dan Ibu. Memberikan petua dan kata semangat.

Mudah-mudahan doa kalian dimakbulkan. Mudah-mudahan aku diterima bekerja. Amin.

1 Komen

  1. Fara@MakciQue // Friday, August 01, 2008 6:07:00 PM  

    InsyaALLAH abg dpt job tu..ramai org doakan tau..lagi2 doa mama.kalo dah rezeki abg..mesti dapat nyer..don't worry k..