GODA 8TV - Pra Finale

Dicatat oleh PakciQue | 10/08/2008 02:22:00 PM | , , , , | 5 Komen »

Kalau kau perasan, kat blog aku dah mula ada bintang-bintang. Jadi, kalau kau rasa entri aku best, ko letaklah 5 bintang. Kalau kau rasa hampeh, ko letak lah 1 bintang. Setiap suara yang tidak didengar akan diperhatikan. Terima kasih.

Huhu..GODA hampir sampai ke penghujung siarannya. Dan langkah 8TV untuk menangguhkan tayangan GODA pada hari raya boleh dikatakan sebagai bijak kerana terdapat sebilangan pengikut setia yang tidak dapat melapangkan diri mengadap TV. Aku pun hampir mati nafsu nak mengadap kuih raya bila kat kepala asyik fikir pasal GODA je.

Ada juga sebilangan blog yang aku lihat baru mula membuat ulasan dan pandangan mereka tentang GODA. Mungkin mereka baru sedar akan kehadiran drama tersebut atau mereka baru berpeluang untuk berkongsi cerita di blog mereka. Apa-apa pun, korang boleh menonton Drama ni di web 8TV atau memuatturun DI SINI.

Ok. Sebelum bermulanya tayangan episod terkahir drama GODA nanti di 8TV. Apa kata kalau kita berspekulasi akan apa yang bakal terjadi di episod terakhir GODA nanti.
  1. Siapa sebenarnya M [bukan siapa pelakon yang bawa watak M]? Kenapa dia membantu para lelaki yang menghadapi masalah dalam percintaan? Apa sejarah yang berlaku pada diri beliau sehingga dia menjadi tempat para lelaki menyandar harapan? Atau dia sekadar suka-suka?
  2. Dapatkah Sanya membongkar identiti M. Apa kesudahan bila Sanya dah tahu siapa M sebenarnya? Dan apakah kesudahan cerita Sanya dengan Zul?
  3. Apakah kesudahan cerita Burhan dan Adela? Adakah M berjaya menyatukan Burhan dengan Adela atau Burhan sendiri dengan usahanya menggoda Adela?
  4. Bagaimana pula dengan Adam? Adakah dia berjaya memilik Adela atau terlepas dan membawa dirinya ke luar negara?
  5. Perlukah GODA diteruskan ke musim ke-2?

  6. Dan soalan cepuemas.
  7. Kau rasa siapa sebenarnya miss behind GODA ni? Aik, dah macam M pula dia ni dan aku pula Sanya yang perlu mencari identiti dia. Hahaha. KLIK SINI untuk senarai nama ramalan.
Tunggu nanti entri ulasan aku untuk Drama GODA episod 8. Episod terakhir untuk musim pertama.

Dup dup... Dup dup..


5 Komen

  1. Anonymous // Thursday, October 09, 2008 5:21:00 PM  

    aku pun tunggu Goda kames lepas. Bile kompem takde baru sambung makan kueh raya hiks.

    aku just harap ending dia tak klise sangat, aku yakin tidak. heh.

    pasti ada kejutanlah kan, mungkinkah M orang yang Sanya kenal?

    kalau ending tergantung ala-ala suprise untuk to be continued dalam GODA musim 2 pun aku ok. persoalannya adekah GODA musim 2?

    aku tunggu ending yang bagus.

    selamat menonton!

  2. Anonymous // Thursday, October 09, 2008 7:51:00 PM  

    bro, lu pny entri wat gua x sng duduk ni..
    pada peminat goda yg xdpt menonton di TV, seperti biasak la..
    check blog gua skjp je lg..

  3. Anonymous // Thursday, October 09, 2008 11:42:00 PM  

    Wuahaha..Pak cik Q..

    Hope u hv a GReat RAya.. yes pity I missed today's Finale.. Busy at work.. have been missing & will be missing for a while cos am busy on shootla!

    Well I hoped u guys enjoyed it Ep 8..

    So ur time is up.. any idea who this is... ahaha

  4. Anonymous // Friday, October 10, 2008 9:15:00 AM  

    xpe bro, teruskan usaha.. kalo dh siap nanti aku edit link tu..

  5. Anonymous // Tuesday, October 21, 2008 9:03:00 AM  

    thanx pakcikque. keep those reviews coming. Good luck in the blogging world.