Tingkatkan Trafik Anda Dengan Twitter

Dicatat oleh PakciQue | 10/21/2008 01:59:00 PM | , , | 5 Komen »

Mula-mula dulu aku ingatkan apekebenda lah Twitter ni. Sekali bila dah guna, baru aku tau apa kelebihannya. Dan ternyata kelebihan ni adalah berkadar selari dengan kemahuan aku. Meningkatkan trafik.

Ya. Dengan Twitter, kau boleh meningkatkan bilangan pengunjung ke blog kau dengan kadar antara 100-200 orang sehari. Nampak macam mustahil kan? Tapi, kalau kau tak cuba. Kau tak tahu.

Aku dah join seminggu. Dan aku dapat rasakan bilangan pengunjung aku seperti bertambah ramai. Cuma yang sedihnya, diorang tak komen pula kat blog aku.

Takpe. Yang penting. Impian aku tercapai untuk mendapatkan jumlah trafik yang tinggi.

Jangan, jangan tunggu lagi. Daftar sekarang dan jadikan aku sebagai orang pertama yang kau follow. U Follow Me. I Follow U.

TWITTER PAKCIQUE



5 Komen

  1. Anonymous // Tuesday, October 21, 2008 9:18:00 PM  

    aku pun pertama kali guna twitter , terima kasih U Follow Me. I Follow U. haha

  2. Sweet Thinker // Tuesday, October 21, 2008 11:27:00 PM  

    akoo komen la... dah! hehe!

  3. Azwani Shaari // Wednesday, October 22, 2008 1:19:00 AM  

    alaaa, mcm x pandai je guna twitter tu.. register dah ler tapinya.. nnti la explore.. neway pakcik, ada citer nak updet kat ko.. nnti la bebila..

  4. Anonymous // Monday, October 27, 2008 1:23:00 PM  

    Pakcique..
    aku dh follow hang..
    follow la aku blk..

  5. PakciQue // Tuesday, October 28, 2008 2:54:00 PM  

    ezad: I follow u..

    extremist thinker: Err..

    azwani shaari: meh la gunakan semula..

    bd fabregas: I follow u..