Somebody Watching Me!

Dicatat oleh PakciQue | 10/23/2008 09:54:00 AM | | 0 Komen »

Wah! Tiba-tiba guna tajuk bahasa Inggeris. Tapi, sebenarnya aku nak buat entri yang berkaitan beberapa hari ni.

Tak perlulah aku bagitahu ia berkaitan dengan apa. Tapi, aku nak bagitahu yang blog aku berada dalam pemerhati seseorang/sekumpulan orang. Tujuannya? Aku tak tahu. Tapi, setakat ni aku bersangka baik dengan mengatakan mereka mempunyai tujuan yang baik bila masuk ke blog aku. Mungkin untuk tujuan kajian dan maklum balas.

Maklumat ni aku dapat sumber yang boleh dipercayai. Tapi, isunya sedikit panas. Bila ia melibatkan seseorang yang ada kaitan dengan sekumpulan orang ni. Dan seseorang tu pula, secara tiba-tiba ada kaitan dengan aku. Tapi bukan secara langsung.

Baiklah. Kepada seseorang/sekumpulan orang tersebut. Kalau kau rasa entri ini ditujukan kepada kau. Kau buatlah apa yang kau nak buat. Nak baca entri yang berkaitan ke. Nak komen ke. Tak kisah.

Sebenarnya, entri-entri di blog aku ni lah yang banyak membantu kau. Cuma mungkin ada beberapa catatan aku atau follow-up aku yang sedikit menimbulkan kontroversi. Wah! Dah macam gosip pula. Tapi, aku takde niat pun nak menimbulkan kontroversi tersebut.

Sekarang ni pun, aku dah slow sikit buat entri yang berkaitan dengan seseorang/sekumpulan orang tersebut. Cuma, mungkin aku akan buat satu lagi entri khas. Tanpa kau orang tahu entri tu ada kaitan dengan entri ni. Satu entri khas sebagai tanda sokongan aku terhadap seseorang/sekumpuan orang tersebut.

Oklah. Marilah kita berteka-teki. Kalau kau orang nak teka. Tekalah. PakciQue tak kisah.


0 Komen