Blog Review: Raja Kamil

Dicatat oleh PakciQue | 11/12/2008 06:38:00 PM | , | 2 Komen »

Ha, raja bukan sebarang raja. Ini Raja Kamil. Raja Kamil Sang Murobbi IT.

Kalau kau salah seorang dari mereka yang ingin mendapatkan pendapatan dari internet dengan menjadi pro-blogger, maka blog Raja Kamil adalah tempatnya. Dengan tagline "Problogger Yang Menjana Wang/Duit Di Internet", beliau menurunkan sebanyak yang mungkin tips-tips dan petua yang berguna untuk kau. Tentu saja kau takkan kerugian apa-apa. Singgahlah ke blog beliau dan berjalanlah dari satu entri ke satu entri. Kau akan jumpa dengan ilmu yang tidak pernah kau sangka.

Baru-baru ini, Raja Kamil telah memberikan satu tawaran istimewa. Tawaran yang aku sendiri juga mahukan. Tawaran yang mampu untuk merealisasikan impian aku. Kalau kau ingin menganjakkan satu lagi langkah dalam duni blog, maka kau juga perlu tahu apa yang Sang Murobbi IT ini tawarkan.

Raja Kamil menawaran sebuah domain dot com dan juga hosting jika kau buat review akan blog beliau, entri berkenaan tawaran ini dan juga review tentang sebuah pertandingan yang lagi satu.

Peh! Domain beb. Aku sendiri memang dah kepingin untuk memiliki domain sendiri. Mungkin lepas ni kau kena taip http://www.pakcique.com atau http://www.kedaimagik.com. Siapa tau kan?

Apa pertandingan tu? Pertandingan ini dinamakan Promot & Menang. Dengan tagline yang memberi keyakinan "Tidak kira anda menang atau tidak, anda tetap akan membawa pulang wang tunai", kau pastinya akan pulang membawa hadiah yang lumayan.

Apa yang menjadikan pertandingan Promot & Menang ni sebuah pertandingan yang menarik adalah kerana hadiah utamanya adalah sebuah Laptop Berjenama Asus EEE PC 900 serta hadiah pertama bernilai RM1,000 untuk 2 orang. Memang menarik. Apa yang perlu kau lakukan, hanya mendaftar dan ikut penerangan yang diberikan.

Jangan ketinggalan untuk menyertainya! Mari ramai-ramai kita serbu!

2 Komen

  1. Anonymous // Wednesday, November 12, 2008 8:54:00 PM  

    Wah, best nyer

  2. PakciQue // Monday, November 17, 2008 12:27:00 PM  

    Best ke..?Ahakz..belajar sket2..nnt lama2 pandai lah buat review..