Magik Tisu

Dicatat oleh PakciQue | 11/12/2008 05:49:00 PM | , | 7 Komen »

Magik ni aku tunjuk kat dua orang kawan aku masa kita orang lepak-lepak kat Restoran Satay Kajang.

Menggunakan prinsip "Sponge Ball Routine". Cuma aku gantikan bebola span dengan tisu yang bentukkan menjadi bola.

Aku tayangkan semula untuk rakan-rakan blog aku yang baru. Semoga terhibur. Kalau rajin, tengoklah berulang kali sampai kau dapat detect triknya. Kalau jumpa, simpan diam-diam sudah lah ye.



7 Komen

  1. Khai // Thursday, November 13, 2008 7:15:00 AM  

    rasa macam ternampak je tissue yang kali ke dua tu dicampak ke bawah... huhuhuhu...... entah la.. ape pon mmg hebat..

  2. PakciQue // Thursday, November 13, 2008 8:49:00 AM  

    Berapa puluh kali kau ulang tayang utk lihat ia dicampak ke bawah meja..?

  3. eiza // Thursday, November 13, 2008 1:55:00 PM  

    ermm..
    camne buat eh???
    tapi tisu kedua tu masa bukak tgn takde tiba2 je ada..

  4. ✖cikin✖ // Friday, November 14, 2008 3:44:00 AM  

    huhuhu

    turun kn ckit ilmu tu

    haha

  5. PakciQue // Friday, November 14, 2008 10:40:00 AM  

    eiza: Haah kan..xde..tiba2 je ada...magik magik.

    cikin: Nak turun guna ape? Tangga ke lif..?

  6. Adzie // Saturday, November 15, 2008 12:21:00 AM  

    blom hbs lagi la.. juz break skjp.
    z dan pc xble dpisahkn..
    anyway..gurl dlm blog z tu bkn my siblings la.. juz a friend of mine. tapi dia tua skit dr z. dats y pgl dia akak..

  7. Anonymous // Saturday, January 24, 2009 4:46:00 PM  

    tolong la ajar sy magik..
    sy minat btl la dgn magik..
    tp xtau nak bljr dr mn..
    tolong erk..
    jadi la sifu sy.. ;)