Tak Boleh Di Ketepikan

Dicatat oleh PakciQue | 1/14/2009 08:48:00 AM | , | 0 Komen »

Aku rasa. Jasa blog KedaiMagik, tak boleh nak lupakan. Aku tak boleh nak abaikan dah blog ni. Aku juga ada pengikut aku sendiri melalui blog ni. [Cheh! Yeye je!]


Jadi, aku rasa, apa salahnya aku buat juga catatan di KedaiMagik juga kan. Salah ke? Tak salah kan. Cuma aku bukanlah update cerita yang baru. Melainkan, aku cuma akan copy & paste je dari blog rasmi aku di Noorhidayat[dot]Com.

Selain dari memastikan blog ini terus hidup, aku juga nak kena buat back-up. Mana tahu ada apa-apa jadi pada blog di Noorhidayat[dot]Com. Jadi, adalah tempat untuk aku pastikan semua entri-entri aku tidak hilang begitu sahaja.

Setuju tak? Mesti kau semua setuju kan. Kalau tak setuju, setuju sahaja lah.

Selain dari tu, aku juga perhatikan ada antara blogger-blogger yang menggunakan blogspot tidak membenarkan "Anonymous" memberikan komen. Jadi, tak dapatlah aku meninggalkan jejak di blog tersebut selain mendaftar masuk ke akaun blogger.

Jadi, dengan ada dua update di dua blog ini, makan aku mungkin dapat meningkatkan bilangan pengunjung aku. Serta melihat trend perhijrahan dari kedua-dua blog ini.

Oh ye. Ada isu yang sedikit panas aku cuba ketengahkan dalam sehari dua ni di blog Noorhidayat[dot]Com. Bukan panas mana. Cuma mungkin memerlukan sedikit atau banyak pemikiran yang kritis. Aku cuba sebaik-baiknya menjaga patah ayat aku agar tidak menimbulkan sebarang buruk sangka.

Apa-apa pun, jangan lupa komen. Dan sekali lagi. Tunggu untuk kejutan seperti yang aku cakap tempoh hari di Noorhidayat[dot]Com.

**Ini adalah entri ulangan dari Noorhidayat[dot]Com. Untuk mendapatkan catatan terkini, sila ke Noorhidayat[dot]Com

0 Komen