Ezat de Zit

Dicatat oleh PakciQue | 9/06/2007 05:24:00 PM | , | 0 Komen »

Kalau dulu, kau orang dah saksikan seorang ahli silap mata jalanan tempatan yang bernama Sharil di dalam rancangan Fuyoo Magic di Astro Ria, kini jangan lepaskan peluang menonton 'saingan' baru di NTV7 pada malam ini bermula 6hb September 2007 pada jam 8.30 malam. MAGIX

Nama ahli silap mata ini adalah Ezat Indra De Zit. Merupakan antara ahli magik tempatan yang terkenal.

Aku pun tau pasal rancangan magik dia ni bila dia mesej aku kat Friendster. Jadinya, jangan lupa saksikan persembahan beliau malam ni.

Mungkin korang tak rasa percaya dengan kehebatan dan 'showmanship' dia. Saksikan video ini.


Dapatkan lagi rangkaian video beliau di Youtube.com


Bilalah pula syarikat TV ni nak ambil aku jadi magician diorang.