080708::.~~

Dicatat oleh PakciQue | 7/08/2008 09:44:00 AM | | 3 Komen »

Genap satahun pertunangan kami.

Tapi untuk kali ini, aku taknak buat entri. Tetapi entri berikut adalah hasil daripada nukilan Fara.

Mari ramai-ramai kita membaca ya!

Dipersilakan. [Macam pertandingan pidato pula].

Pejam celik pejam celik…08.07.08 dah pun tibe. Ade ape dengan tarikh tu???? Tarikh yg begitu bermakna bagi aku..aku x sangka dah setahun aku menjadi tunangan orang…aku rase mcm x sanggup nak tempuh lagi setahun untuk menjadi tunangan org…ia betul2 menguji kesabaran aku.hanya aku ngan dayat yang tau betapa berat dugaan yang terpkse ditanggung..padan muke aku kan yg gatal sangat nak ikat 2 tahun nape??..haha..nak wat mcm ner..aku kn menjaga ht banyak pihak.hmmm..xperlah.aku just redha.InsyaAllah jodoh aku ngan dayat kuat. 6 tahun beb..xkan senang2 aku nak lupekan tunang aku yg sorang ni..

Hmmm…aku berharap jodoh aku akan bertemu jodoh ngan dayat..oohhh..tunang aku yg sorang ni..walau per pun terjadi..ucuk tetap bersama abg..n hope abg dapat kembalikan kepercayaan ucuk terhadap abg..leh kan abg..hope rancangan kite nak kawin awal akan termakbul..InsyaAllah tuhan akan murahkan rezeki kat kite..ucuk amat bersyukur coz tuhan murahkan rezeki ucuk.hope abg bersabar k…

Lurve u my pakcique..my kapten n my abg…mmmuaaahhhh…

3 Komen

  1. wani // Tuesday, July 08, 2008 8:52:00 PM  

    tahniah pakcik! hurmm, adakah fara jua mmpunyai blog?

  2. PakciQue // Wednesday, July 09, 2008 9:27:00 AM  

    Dia xde blog la..kalo aku buatkan pon..bukan dia nak update..jd juz menumpang je..kire mcm penulis jemputan je..
    ko plak ble lagi majlis..?

  3. Anonymous // Thursday, July 31, 2008 3:07:00 PM  

    HUis. ni dah tahap kesabaran yang dah tak tertahan lagi nih..
    moga jodoh kalian aka dipercepatkan... dan kekal hingga ke akhir hayat.. n one more thing.. nnti dpt baby comey mcm abirah...