Wajah Baru

Dicatat oleh PakciQue | 8/15/2008 12:00:00 AM | , , , | 0 Komen »

Melayari blog-blog mereka mmbuatkan aku merasa yang aku juga perlukan perubahan dalam reka letak blog aku agar kelihatan sedikit profesional. Kalau nak profesional, kena lah tunggu aku beli domain dan hosting ok. Tapi, blog kedaimagik.blogspot.com juga boleh dicapai dengan www.noorhidayat.tl.my tau.

Dengan mendapat template asal dari eblogtemplete seperti yang dicadangkan oleh Hong Kiat di dalam entri beliau "50-most-beautiful-blogger-templates" dan aku pilih yang nombor 22.

Dengan pertukaran wajah blog aku ni, membuatkan aku semakin bersemangat untuk blog setiap hari. Apa sahaja topik akan aku bincangkan dari cerita pasal magik aku sampai cerita jiran sebelah rumah aku.

Dengan pertukaran wajah baru ini juga, aku telah meletakkan penaja-penaja aku iaitu dari Nuffnang dan juga Adverlets serta Gokita.

Semoga dengan pertambahan beberapa widget di blog aku ini juga, aku dapat menarik lebih ramai manusia untuk menjengah ke blog aku.

Aku ni memang manusia yang suka merepek meraban kan.

Dan kalau kau ada apa-apa cadangan topik yang mahu aku hamparankan di blog ni, jangan malu-malu, hamparkan cadangan kau di ruangan komen ok.

Dan jangan lupa melanggan blog ini sama ada melalui RSS Feed atau email.

Ok, sampai ketemu lagi.

p/s: aku buat entri ni pada pukul 4 petang hari Khamis, tapi sebab hari Khamis aku dah buat entri, jadi entri ni akan otomatik muncul tepat pukul 12 malam hari Jumaat

p/s/s: Ni antara entri yang mempunyai banyak pautan link. Kalau rajin, klik lah semua ok.

Salam

0 Komen