Balik Kampung - Pulang Berhari Raya

Dicatat oleh PakciQue | 9/27/2008 09:37:00 AM | , | 3 Komen »

Hari ni hari terakhir aku berada di Shah Alam sebelum pulang berhari raya. Sekejap lagi, aku akan bertolak ke KL Sentral. Tapi, aku dan adik-adik aku sekadar melepak dan menghabiskan masa sebelum bertolak pada malam nanti. Kami naik keretapi KTMB pada pukul 9.19 malam. Jadi, sementara tu, aku dan adik-adik aku akan merayap satu KL. Tengok wayang. Pergi Jalan TAR. Pergi Chow Kit. Kepada MakciQue. Jangan jeles eh.

Takut-takut aku terputus bekalan internet ketika di JB. Jadi, aku ambil kesempatan ni nak ucapkan

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN

Layan grafik raya aku ni. Takde idea pun.

Terima kasih kepada picnik.

3 Komen

  1. Anonymous // Friday, October 03, 2008 5:04:00 PM  

    Salam Aidilfitri..
    Selamat Hari Raya..

  2. Anonymous // Monday, October 06, 2008 3:30:00 AM  

    selamat hari raya sume.. jgn lupe finale goda minggu ni..

  3. PakciQue // Monday, October 06, 2008 5:11:00 PM  

    zool: Salam Aidilfitri juga buat kamoo

    bd fabregas: Selamat hari raya juga buat kamoo