TMNT Versi Bahasa Melayu

Dicatat oleh PakciQue | 9/25/2008 02:39:00 PM | , , , | 2 Komen »

Mesti tak percaya kan. Teenage Mutant Ninja Turtle Versi Bahasa Melayu. Aku pun masa mula-mula tahu bila Aznil bagitahu kat dalam Carta Era. Aku jadi teruja sangat-sangat. Tapi, masalahnya aku takde Saluran Star Movie. Kesian aku. Jadi, aku mengharap sangat-sangat kepada siapa-siapa untuk merakamkan di Astro dan kemudian upload ke Youtube. Jadi, dapatlah aku download video Teenage Mutant Ninja Turtle Versi Bahasa Melayu ni. Terima kasih sangat-sangat kepada yang sudi.

Untuk mengetahui dengan lebih lanjut sinopsis dan para pelakon yang menyumbangkan suara untuk animasi Teenage Mutant Ninja Turtle Versi Bahasa Melayu ni, bolehlah ke Murai atau DI SINI dan DI SINI.

Kalau nak tonton Trailer Teenage Mutant Ninja Turtle Versi Bahasa Melayu, boleh klik DI SINI.

p/s: entri paling malas. Tapi, banyak info sebenarnya.

[update] Aku dah dapat download. Horey. KLIK SINI untuk download Teenage Mutant Ninja Turtle Versi Bahasa Melayu. Tapi, kena bersabar sedikit sebab menggunakan Rapidshare. Kredit untuk Hendrastar.

2 Komen

  1. Anonymous // Wednesday, October 08, 2008 10:20:00 AM  

    hoho...thanx bro letak kredit...biasa la kan...bende baik kene banyak besabar...download part by part....nanti dapat la keputusannya...hehehe....sabar sebahagian dari iman kan bro....:D :D :D

  2. Chuckiesd // Tuesday, October 14, 2008 12:44:00 PM  

    bahasa melayu...wah bagusnyer...pakai suara saper eh?