Aku Dalam Dilema

Dicatat oleh PakciQue | 11/20/2008 01:55:00 PM | | 10 Komen »

Buat beberapa hari ni, mungkin aku akan menyepi diri kejap. Ni adalah sebab aku nak membuat beberapa persiapan sebelum beralih ke blog baru.

Setakat nak beralih dan memulakan penulisan di blog baru, takde hal sangat. Nak pindahkan semua entri ke blog yang baru juga tidak menjadi masalah. Yang menimbulkan rasa serba salah adalah untuk menutup blog ni.

Sedih pula bila nak tutup blog ni dan beralih ke blog lagi satu. Atau aku tak perlu tutup dan kekalkan saja blog ni dan mulakan hidup baru melayari ke blog baru.

Oh! Aku dalam dilema!

10 Komen

  1. Anonymous // Thursday, November 20, 2008 5:55:00 PM  

    kenape nak tukar ke blog lain.blog ni dah tak de ke..?

  2. Anonymous // Thursday, November 20, 2008 6:48:00 PM  

    Bro, kalau tak keberatan, boleh bagitahu sebab dia bro nak tutup blog ni?Ada prob ke?

  3. Anonymous // Thursday, November 20, 2008 7:29:00 PM  

    alhamdulillah, akhirnya tercapai juga impian beliau utk memiliki blog berbayar. hehehe..

    keep on blogging bro. ahakz!

  4. Anonymous // Friday, November 21, 2008 1:34:00 AM  

    Dah up domain baru ke bro?

  5. Anonymous // Friday, November 21, 2008 5:23:00 AM  

    rasenya leh import seme article blog nie ke blog baru tue...kalau guna wordpresss leh rasenya..

    apa lagi google ler

  6. Anonymous // Friday, November 21, 2008 9:09:00 AM  

    bro nape ni..bunyi macam ade masalah je..ade mahkluk yang cube jadi penganas ke..pembelot ke..tapi kalau bro dah fikir macam tu nak beralih ke blog lain ape lagi layan la google..
    hidup pakciQeu..hidup pakciQeu..

  7. PakciQue // Friday, November 21, 2008 10:40:00 AM  

    Hehehe...terima kasih kepada semua yang sangat-sangatlah concern...ingatkan xde org nak perasan...

    -Reply-

    Nanang: Ni mcm pertama kali anda ke blog saya..terima kasih sbb sudi dtg..

    Blog ini mungkin akan di tutup..

    Kin: Takde ape2 prob..tp ini lah namanya hijrah...

    Azizwan™: Amin..Thanx 4 de support..

    Razif: Yup..dah up dah...

    Mazuki: Itulah isunya...ekcelli ada 2 isu...nak up semua..nnt kat cni sepi pula..lagi satu..xtau nak up kat domain mne satu..

    Fiq: Makhluk asing...?xde lah...jauh sgt imaginasi kau tue..

  8. cikin mohd // Saturday, November 22, 2008 8:24:00 PM  

    bro da up ke dOmain kew???
    ala xyah la clOse yg ni
    biar jd kenangan(huhu...emO jew ayat)
    then trus kan jew yg baru

  9. Anonymous // Saturday, November 22, 2008 9:16:00 PM  

    Pak cique,

    Aku rasa bleh jer ko import. Cuba ko tgk kat dashboard wordpress. Ada feature tuh aku rasa.

    Anyway, congratz beb ada dotcom sendiri dah. :)

  10. PakciQue // Monday, November 24, 2008 9:49:00 AM  

    -Reply-

    ✖cikin✖: Mungkin takkan close...tgk kepada keadaan..

    delimma: Aku takde mslh nak import export ni...[mcm bisnes plak]..cuma aku sayang je kat blog nie...2 tahun beb bela..