Preview - Jadilah Yang Pertama

Dicatat oleh PakciQue | 11/21/2008 05:55:00 PM | , | 6 Komen »

Aku rasa ramai yang dapat teka. Dan ramai juga yang dapat mengagak apa sebenarnya yang berlaku ke atas aku ni.

Apa-apa pun, tunggu saja perasmian pada 1 Disember 2008.

Tapi, untuk mengurangkan [atau sebenarnya menambahkan] rasa cemas dan ingin tahu kau semua, aku paparkan screen shot di bawah.


Pandai-pandailah buat tekaan dan kalau lagi pandai, cubalah cari di mana ia berada.

6 Komen

  1. Anonymous // Saturday, November 22, 2008 4:38:00 AM  

    owh? sudah ada domain n hosting sendiri?

  2. cikin mohd // Saturday, November 22, 2008 8:26:00 PM  

    wah da siap da layout bru kt bLog bru eh
    xsabO den nk nunggu 1 dismbr
    ade upacara potong reben ke x?
    hehehehe

  3. Anonymous // Sunday, November 23, 2008 1:50:00 AM  

    pakcique.. adakah kau menggunakan domain pakcique.com sbb aku try url tu dpt la. ahakz!

    tp tak tau la kot-kot pelanduk 2 serupa yg sedang mengawan. hehehe..

  4. Azwani Shaari // Monday, November 24, 2008 1:20:00 AM  

    Buat la cabutan bertuah ke apa ke.. heheh

  5. PakciQue // Monday, November 24, 2008 9:47:00 AM  

    menteil: Hehehe..cuba2 lah teka alamatnya..

    ✖cikin✖: Bukan setakat potong reben...potong keyboard n potong mouse pun ade sekali..

    Azizwan™: Hampir tepat...PakciQue.com memang telah didaftarkan..tapi belum di aktifkan..dan kalo ko tgk pun..tak sama kan dia punye layout/theme..?

    Azwani Shaari: Nganda2 je nak buat cabutan bertuah..kau kan dah tau..

  6. Anonymous // Tuesday, November 25, 2008 1:06:00 PM  

    aku dah tau la.. kan komen kau sblm ni dah guna link baru.. aku saja je nak bg geng blog kau mencari-cari dgn memberi url pakcique dot com tu. ahakz!

    http://www.azizwan.com