Blog Review: BlogMenjerit

Dicatat oleh PakciQue | 11/04/2008 12:17:00 PM | , | 3 Komen »

Aku tak tau nak post entri apa sebenarnya. Dan sedang aku berkeliaran dan ber'window shoping, aku termasuk pula ke BlogMenjerit ni. Tiada bayaran dikenakan. Aku saja suka-suka nak review. Sebab aku rasa kau pun leh dapat manfaat yang sama.


Mula-mula aku ingatkan ianya sebuah blog peribadi yang menjadi tempat sang penulis meluahkan segala macam rasa. Tapi, bila dah baca slogannya. Tentu kau dah dapat agak sesuatu kan. [Tapi apa pasal macam buruk eh logo nya?]

Kalau kau teringin nak mencantikkan blog kau. Nak menambah beberapa widget atau kod yang menjadikan blog kau lebih menarik. Aku sangat-sangat mencadangkan kau ke blog ini. Banyak ilmu, trik dan manfaat yang boleh kau perolehi.

Aku tau dia banyak menjelajah keseluruh pelusuk internet untuk mendapatkan tip dan trik terbaru yang boleh digunakan di dalam blog sama ada kau menggunakan akaun blogger/blogspot atau wordpress. Kira lebih kurang maklumat cilok gak lah. Tapi, apa yang salahnya? Kan lebih mudah dan lebih faham kalau maklumat tu dalam bahasa melayu. Dan kalau kau tak faham, kau pun boleh tanya pada sang penulis dalam bahasa melayu juga.

Secara peribadi, aku tak kenal akan penulis ni. Dan aku pun tak tahu nama dia. Hahaha. Tapi, kalau aku tak silap. Nama dia Marzuki. Ada juga memiliki blog peribadi dilarang-melarang. Bolehlah kau ke sana kalau kau rasa kau dah akil baligh.

Ok. Nanti ada masa aku review blog lain yang aku rasa banyak info dan maklumat yang boleh kau dapat. Ok.

p/s: Aku dah ada matlamat baru. Kalau sebelum ni, matlamat aku nak tingkatkan trafik blog aku. Sekarang ni aku nak banyakkan kawan blog pula. Macam-macam boleh korek dan kongsi dengan mereka.

3 Komen

  1. cikin mohd // Tuesday, November 04, 2008 2:31:00 PM  

    huhu
    ske2 jew ckp blOg logo die camtu
    tp bgus la bro
    aku taw o mmg iklas tegur
    hehehe...aku pun berpendapat cmtu jgk


    weh
    jOm g makan ABC kt giant tu
    yg apek wat tu kt food court
    besh woo...addicted daa nih

  2. PakciQue // Tuesday, November 04, 2008 4:53:00 PM  

    ✖cikin✖:Hahaha..kau pon berpendapat yg sama juga kan..lagi mau kaver..ape da..

  3. Kiubrubik // Sunday, November 09, 2008 6:20:00 AM  

    mekasih sebab review, kahkah.

    logo tu mmg buruk sbb tuan blog dia xpandai photoshop.

    *gelak*