NaBloPoMo - Kemaskini Blog Setiap Hari

Dicatat oleh PakciQue | 11/03/2008 10:22:00 AM | , | 6 Komen »

Selamat datang bulan 11. Selamat datang November. Aku dan November takde sebarang signifikasi. Takde sebarang hubung kait. Tapi, selepas hari ke-3. Baru aku tau ada bulan yang mana kau kena kemaskini blog kau setiap hari sepanjang bulan November. Maksudnya, 1 entri sehari. 30 entri sebulan.

NaBloPoMo [National Blog Posting Month], adalah satu usaha untuk menggalakkan blogger membuat entri setiap hari. Tiada sebarang tajuk atau tema khusus dan tertentu. Tak kira panjang atau pendek. Yang penting. Kau mesti update blog kau setiap hari sepanjang bulan November ni. Termasuk hari minggu. [FAQ]

Yang menariknya, kau juga berpeluang untuk memenangi hadiah. Berminat? Daftarlah sekarang. Walaupun dah terlewat 2 hari. Bukannya tak boleh nak gostan kan?

p/s: Bagitahu aku kalau kau telah mendaftarkan diri.

6 Komen

  1. Anonymous // Monday, November 03, 2008 2:10:00 PM  

    selamat berjaya..

    aku masih x mampu nak buat entry setiap hari.. huhu..

    http://www.azizwan.com

  2. Anonymous // Monday, November 03, 2008 3:21:00 PM  

    pakcik,pakcik..kalau free mcm ko bole la...kalau aku nak buat blog hari-hari alamatnye belambak la keje tak siap..

  3. Anonymous // Tuesday, November 04, 2008 12:15:00 AM  

    x bleh la..
    bln ni ade exam..
    kena study kaw2..

  4. Unknown // Tuesday, November 04, 2008 3:26:00 PM  

    walaikum sakam.. ehh ada org bagi salam ker tadi.. hehe

    OOooo telopong sy baca twitter pakciQue.. ingatkan ape kebenda BloPoMo tu..? rupanya bulan postingkan blog anda ..

    Ini satu pembaharuan dlm arena internet utk bidang blog-memblog ni.. satu pendekatan yg bagus buat mereka yg malass cam sy ni..

    Yelah dah lah free blogspot tu free ngapa tak ambil peluang ni kan, kan..

    ok sy cuba try test tengokk.. boleh -- sy mesti boleh.. hidup pakciQue.. opps terlebihlah pulakkss

  5. PakciQue // Tuesday, November 04, 2008 5:00:00 PM  

    Azizwan™: Ala..tak mampu..mampukan je..chaiyok..

    kokok: Hahaha..xdenye aku nak masuk..aku boleh nak update 5hari je seminggu..hari minggu xde connection la..

    bd fabregas: gud lux bro..

    Bardmy: wah..panjangnya ulasan dan komen..hm..yup..mesti boleh..ahakz..

  6. Anonymous // Wednesday, November 05, 2008 5:47:00 AM  

    Tak Hari-hari pun takper. Janji konsisten Begitulah yang banyak saya pesan kepada follower saya.