Cerita Politik Amerika: Obama Vs McCain

Dicatat oleh PakciQue | 11/05/2008 10:20:00 AM | , | 2 Komen »

Hari ni aku berjalan-jalan bersama en. google. Hm, banyak pula cerita pasal pilihanraya presiden Amerika. Aku minat dengan politik. Baik politik Malaysia atau luar negara. Tapi, aku tak pandai nak olah gaya penulisan dan isu-isu yang berkaitan untuk dikongsi bersama dengan kau. Mungkin sebab aku ni jenis bukan pemikiran orang politik. Aku tak berapa pandai nak menilai yang batin berdasarkan apa yang dizahirkan.

Tapi, aku rasa lah kan. Obama boleh menang besar dan membawa perubahan baik di dalam Amerika sendiri dan perubahan untuk membersihkan nama Amerika.

Taknak komen lebih-lebih. Sebab blog aku bukan blog politik.

Update: Obama menang sebagai Presiden Amerika Pertama yang berkulit gelap dengan 52%

2 Komen

  1. Anonymous // Wednesday, November 05, 2008 8:30:00 PM  

    aku sukung obama ni menang.. walaupun beliau tiada kaitan saudara dengan keluarga aku. ahakz!

  2. Anonymous // Thursday, November 06, 2008 9:02:00 AM  

    yeah..obama menang...