Gambar Norman Hakim Bersama Memey

Dicatat oleh PakciQue | 11/06/2008 03:57:00 PM | , , | 3 Komen »

Cerita Norman Hakim dan Memey Suhaiza kena tangkap khalwat dah basi ke belum eh? Aku terlambat ke? Bukan lah terlambat. Tapi, aku taknaklah blog aku jadi blog gosip. Kan?

Kebanyakan blog yang menampilkan cerita Norman Hakin dan Memey mendapat kunjungan dan komentar yang tinggi. In telah membuatkan aku rasa cemburu. Huh!

Ok. Tujuan aku. Macam selalu. Nak membuat kajian terhadap carian kata kunci yang berkaitan dengan insiden Norman Hakim ditangkap khalwat dengan Memey.

Contoh katakunci yang aku cuba adalah:
  • Norman Hakim Bersama Memey Suhaiza
  • Norman Hakim Ditangkap Khalwat Dengan Memey Suhaiza
Cerita mereka aku taknak ambil tahu. Yang penting, simpati aku untuk Abby Abadi.

Apa-apa pun. Untuk tidak mengecewakan mereka yang membuat carian gambar tersebut. Layan dulu gambar di bawah. Kredit untuk murai.com.my


Aku tak cakap pun gambar mereka ketika kena tangkap berkhalwat kan? Takpelah. Jangan panas-panas hati. Nanti terbakar diri. Aku sekadar nak lihat sejauh mana tahap obses masyarakat terhadap isu ini. Serta aku juga nak tingkatkan trafik. Ahakz.

p/s: Panas tak entri aku ni agak-agak eh?
p/s/s: Idea ni aku cilok dari OhBulan

3 Komen

  1. Anonymous // Thursday, November 06, 2008 4:52:00 PM  

    thg panas beb..wanita hari ini siap temubual abby lg kol 12tgh td. kesian kan..lelaki mane cukup satu..agak-agak pakcik mcm tu tak? tp makcik selalu mengeluh pasal pakcik..tp kite same kan dh name lelaki mane cukup satu..kalau sini merajuk balik sane..bole gitu.. tapi abby tetap dgn keputusan cerai..dia dh nekad.kesian ank-ank dia..topik ko tak panas la..kire ok la..sikit banyak ko selit kan cite gosip ni tak asyik cite pasal IT,dunia n ape-ape la lg..kadang-kadang aku nak g blog ko pon rase mcm bosan...sorry bro jgn amik ati..

  2. CAHAYA // Friday, November 07, 2008 12:00:00 PM  

    hmm. cerita ni memang tgh panas. tapi rasanya hal rumahtangga, takyah la jaja.

    p/s: kesian kat Abby, kaum wanita selalu jadi mangsa.

  3. kojah // Friday, November 07, 2008 6:22:00 PM  

    ishhhh!geram tol aku ngan norman nih...
    ckp putar belit...
    yg pnting, sian gle kt abby...
    dh la br pas pantang...
    yg xleh blah tue leh lg norman nk jaga ati memey...so ati bini kau xnk jaga la??huh!!!
    emosi lak aku kn...