Memecah Masuk Blog Baru

Dicatat oleh PakciQue | 11/25/2008 09:05:00 AM | | 3 Komen »

Kebanyakan kenalan blogger telah dapat mengenalpasti bahawa aku akan beralih arah dan mengubah angin ke blog yang baru berdomainkan dot com.

Ada beberapa dari mereka yang aku telah berikan link ke blog tersebut. Ada juga yang cuba-cuba meneka alamat blog tersebut.

Percayalah. Nama blog tersebut adalah sangat mudah untuk diteka. Apa yang perlu kau buat adalah membuat sedikit kajian di blog ini dan blog PakciQue.

Bagi yang ingin bermain-main atau mencuba-cuba mencari blog terbaru aku tu, dipersilakan. Tiada halangan.

Dan, sebagai penghargaan, aku akan buat review khas dan memasukkan blog kau dalam ruangan "Blog Minggu Ini" selama seminggu. Huhuhu. Kira macam pengiklanan lah.

Mahu? Apa lagi. Cuba lah godeh-godeh dan cari domain name bagi blog terbaru aku tu.

3 Komen

  1. Anonymous // Tuesday, November 25, 2008 1:11:00 PM  

    ehem.ehem.. kalau jawapan aku betul, boleh dapat review free juga ke? hehehe..

    http://www.azizwan.com

  2. Anonymous // Tuesday, November 25, 2008 9:13:00 PM  

    Aku tak nak teka, tapi nak review tu. Boleh ?

  3. PakciQue // Wednesday, November 26, 2008 12:27:00 PM  

    Azizwan™: Eleh..ko aku dah bagi jawapan..takkan nak dpat hadiah kot..

    Raja Kamil: Review utk kau tetap ada..nnt aku masukkan...