Pungutan Suara - Kedai Magik

Dicatat oleh PakciQue | 11/07/2008 04:58:00 PM | , | 7 Komen »

Aku sendiri naik rimas dengan blog aku ni. Dah macam banyak sangat benda yang ada. Dah jadi macam semak lak.

Jadi, sebelum aku buat apa-apa, aku nak dapatkan pungutan suara termasuk komen/kutukan terhadap interface/templete blog ni.

A) Blog dah OK. Tak perlu buat apa-apa. Kekalkan.

B) Templete dah cantik. Kemaskan je bahagian tertentu [sila nyatakan].

C) Tukar templete lain. Templete ni bukan jiwa KedaiMagik & PakciQue [berikan contoh templete yang sesuai. Kalau boleh].

D) Lain-lain [nyatakan].

Tinggalkan jawapan di ruangan komen. Terima kasih banyak-banyak. Jasa dan pandangan anda amat-amat dihargai.

Chez..

7 Komen

  1. kojah // Friday, November 07, 2008 6:18:00 PM  

    blog nie xmenarik la...
    tp sy ske bc...
    jujur nie tau...
    hihi

  2. Anonymous // Sunday, November 09, 2008 12:17:00 AM  

    wow.. i just notice this is blogger..

    great job mate with the template.

  3. Anonymous // Sunday, November 09, 2008 1:31:00 PM  

    Hehehe. Aku faham benar perasaan kau sekarang nie.. Biasala, dalam dunia IT nie, terlalu banyak perkara bermain di fikiran, terlalu banyak benda yang boleh dibuat, sampai kadang-kala kita tak tau maner yang patut kita focus. Kalau kita nak buat semua sekali ini la jadinya. Dulu aku jadi gak mcm nie, tapi sebelum buat susunan dan ubah apa2, aku cadangkan agar kita susun kepala kita dulu. Cari 'mind set' atau objektif blog kita. Dah niat dalam hati dan terang matlamat tu, baru decide apa nak ubah.. Minta pendapat orang ramai tu bukan la tak bagus, tetapi bayangkan manusia itu sendiri yang mempunyai pelbagai pendapat, mana satu pulak kita nak pilih? Baik set objektif sendiri dan teruskan ikut track yang kita mahu.. Hope nasihat ini membantu..

  4. Anonymous // Sunday, November 09, 2008 5:22:00 PM  

    setuju dgn pendapat sifu lan. so, fikir2kan la pakcique mana yg terbaik utk blog kau ni. ahakz!

    aku nak bg pendapat takut tak sesuai plak. dan nanti kau ckp aku cuba mempengaruhi kau plak atau maybe kau akan ckp aku cuba downkan blog kau. huhu..

    dan yg penting, pasti aku akan kecewa jika pendapat yg aku berikan tidak kau terima. hehehe..

  5. Anonymous // Monday, November 10, 2008 5:41:00 AM  

    Jawapan saya A. Its nice and simple.

  6. Anonymous // Monday, November 10, 2008 8:55:00 AM  

    ape la korang ni..sukati dia la nak mintak pendapat sape-sape.tngok kalo guna sndiri punye idea..erm..hampeh..aku nak g kedai magik punye blok hari-hari pon kekadang membosankan la..jgn la nampak mcm suram sgt.sori kalau ko kecik ati..tp idea ko memang aku slut bro..kepale ko mmg bagus.. setiap pendapat ade baiknye,ade buruknye..mcm perbuatan kite jg ape-ape yang kite buat tuhan akan balas same ade kite dapat yg terbaik atau sebaliknye..ape-ape pon lu fikir la sendiri..

  7. PakciQue // Monday, November 10, 2008 11:12:00 AM  

    kojah: Ahakz..jujurnye..TQ

    maja: Yes..i use blogspot..TQ 4 ur compliment.

    sifu lan: Thanx 4 the advice...agak pnjg tu..

    azizwan: Dah nama pon pendapat..kdg2 memang tak selari..

    kin: A untuk Ayam..TQ

    sentol: Err..nick name ko ni mcm baru pertama kali masuk cni kan..?Ape2 pon TQ..