Mari Tendang Norman Hakim

Dicatat oleh PakciQue | 1/21/2009 09:49:00 AM | , | 5 Komen »

Ini adalah entri ulangan dari blog rasmi aku di Noorhidayat[dot]Com. Untuk mendapatkan entri yang terkini. Sila ke blog Noorhidayat[dot]Com

*******

Tajuk yang ganas. Silap-silap boleh kena saman. Tapi, bukan aku yang buat. Aku sekadar nak kongsi je.

Kau geram dengan Norman Hakim? Kau rasa dia memang seorang lelaki yang hampeh? Kau rasa macam nak je sepak bontot dia? Geram tahap gila babas. Mari kita sepak Norman Hakim sejauh yang mungkin. Mungkin sehingga ke Uganda.

Aku dapat pautan ke permainan ni dari blog Gantang. Jadi, kepada fanatik-fanatik yang bencikan Norman Hakim, mari ramai-ramai tendang Norman Hakim. Ops! Tak boleh ulas panjang-panjang. Nanti silap-silap aku ditahan di bawah akta hasutan.

Penafian

Blog Noorhidayat[dot]Com dan pemiliknya tiada kaitan dengan penciptaan permainan ini. Jika tak suka. Jangan buat dosa.

*Rekod terbaik aku adalah 121,652 146,203 161,841 163,169 170980 meter.

Klik sini untuk ke pautan asal permainan tersebut dan kau rasa macam nak tendang minah yang lagi seorang tu kan. Kau boleh buat di sana.

5 Komen

  1. bd fabregas // Wednesday, January 21, 2009 10:47:00 AM  

    aku pnh dpt sampai 120 ribu lebih jek..

  2. hahaha // Monday, February 23, 2009 3:26:00 PM  

    Sapa-sapa yang panas hati kat Bush, Bolehlah Le Halaman Saya.. http://koleksi-junior.blogspot.com

  3. tendang memey suhaiza // Tuesday, March 03, 2009 5:40:00 PM  

    meh laa sapo2 yang mau tendang memey suhaiza

  4. Anonymous // Friday, March 06, 2009 6:15:00 PM  

    oh ya.. akunya 141 715

    :)

  5. jonny // Friday, March 06, 2009 9:04:00 PM  

    aku dpt 170,981