Aku Menang Ucapan Raya Kreatif

Dicatat oleh PakciQue | 10/31/2008 09:54:00 AM | , , | 3 Komen »

Aku ada masuk pertandingan Ucapan Raya Kreatif yang dibuat oleh Marzuki. Dan secara tak sengaja. Aku menang. [Ada ke menang tanpa disengajakan?] Ucapan tu aku dah pernah guna dalam kad raya aku tahun lepas.

Sesungguhnya. Kemenangan ni adalah satu kemenangan yang tak disangka dan kemenangan yang memberikan lebih semangat untuk terus mencapai impian aku.

Terima kasih kepada Marzuki atas kesempatan dan ruang yang diberikan.

Alhamdulillah. Syukur.

3 Komen

  1. mazuki // Friday, October 31, 2008 11:01:00 AM  

    semoga maju jaya pakcik...hehe

    siap kat headline aku letak ko punye post...hehehe

    secara xlangsung mempromosikan blog ko jgk

  2. Lisa // Friday, October 31, 2008 3:21:00 PM  

    Tahniah =)

  3. Azizwan™ // Friday, October 31, 2008 5:41:00 PM  

    Tahniah.. nampaknya bakal ada hosting & domain sendiri la ni kan..

    impian kini menjadi kenyataan. ahakz!