Lagi Pertandingan di Earncent

Dicatat oleh PakciQue | 10/14/2008 11:45:00 AM | , | 3 Komen »

Jangan lupa bagi bintang untuk entri ini.

Tadi, aku jalan-jalan kat blog Raja Kamil. Dan dalam entri terbaru beliau, dia ada bagi info pasal sebuah pertandingan baru di Earncent. Aku pun cuba klik lah.

Hm, pertandingan ni hampir sama macam yang Raja Kamil buat. Tapi, lebih kepada penggunaan pengumpulan mata.

Tak cuba tak tau kan. Apa salahnya. Mana tau, kalau aku menang, dapatlah aku gunakan duit hadiah tu untuk memenuhi impian aku. Dah macam cerita Impian Illyana pula.

Ok, tak mau cakap banyak. Kalau kau orang pun berminat, boleh lah klik pautan di bawah dan baca apa syarat-syarat yang diperlukan untuk membuatkan kau layak menyertai pertandingan ni. Ok.

Pautan: http://earncent.com/blog/2008/10/06/new-earncent-contest-2008/



Lain-lain Bacaan (Disarankan)
Pertandingan Komen Terbanyak - Pertandingan dari Raja Kamil
Blog Sebagai Hobi, Trend atau Keperluan? - Sebuah pandangan peribadi
TMNT Versi Bahasa Melayu - Muatturun jika mahu.

3 Komen

  1. Chuckiesd // Tuesday, October 14, 2008 12:42:00 PM  

    suker aku tgk contest2 ni...tp jarang join pun...rasernyer cam nak join la plak...

  2. ihateher // Saturday, October 18, 2008 1:53:00 AM  

    ehm. ada tengok kat blog titan. Memang best. Tapi tak tau nak join ke tak.

  3. PakciQue // Saturday, October 18, 2008 3:49:00 AM  

    chuckiesd: join..jgn tak join..

    ihateher: join je..memeriahkan majlis..